"Onze websiteteksten zijn toe aan vernieuwing maar we weten niet hoe we moeten verwoorden wat we precies doen."
met yumykrijg je de meest aansprekende website teksten, speciaal geschreven voor jouw doelgroep
"Onze organisatie heeft wel Social Media maar we plaatsen niet veel & hebben ook geen tijd om het te vullen.”
met yumywordt je social media met authentieke content gevuld en groeit het aantal volgers organisch
"We zouden graag een échte band opbouwen met onze klanten, maar hoe doe je dat?"
met yumybouw je aan je relatie met je klant op een authentieke manier, waardoor je klanten ambassadeurs worden
“Ik wil starten met mijn onderneming maar weet niet hoe ik dat wereldkundig moet maken en waar ik moet beginnen op Social Media."
met yumyheb jij voor ieder moment originele content waardoor iedereen jouw nieuwe bedrijf echt leert kennen

Herken jij je hierin?

Elke organisatie die relevant wil blijven, hun klanten wil blijven boeien en binden, worstelt met dit soort vragen. ‘Als mijn concurrenten op platform X zichtbaar zijn, moet ik daar dan ook actief worden?’ en ‘Hoe weet ik nu wat, wanneer, waar en met wie ik moet communiceren?’ Wij helpen bij deze (en andere!) vraagstukken op marketing & communicatiegebied en hebben dit onderverdeeld in drie richtingen.

Focus 1

Lanceren en/of boosten Social MediaBijvoorbeeld: aanmaken (of verbeteren) van de – voor jouw organisatie relevante – social media kanalen, meedenken over doelstellingen, content en communitybuilding, creëren van een contentplanning om daarna zelfstandig (of in beheer bij YUMY) aan de slag te gaan met Social Media.

Focus 2

Tekstredactie & productieBijvoorbeeld: blogs, whitepapers, posts op Instagram of Facebook, websiteteksten, folders, brochures & al het andere waar letters aan te pas komen.

Focus 3

Van klant naar ambassadeur: communicatieadviesCommuniceren met je klant is key. Maar hoe doe je dat als ze al klant zijn? Hoe behoud je de band die je al hebt en maak je de klant ambassadeur? Door authentieke communicatie. Van specifieke mailings tot een gesloten community binnen Facebook: je klant wil zich speciaal voelen en dat bereik je met het bieden van meerwaarde en het delen van kennis: authentieke content.
Tijdelijk extra vrouwkracht nodig op de marketingafdeling?

Een spoedklus die intern niet opgepakt kan worden? Ziekte of verlof van medewerkers? Niet nog iemand in loondienst maar wél snel expertise in huis hebben voor 1 of 2 dagen in de week? Bij YUMY zijn we ook inzetbaar voor dit soort klussen op marketing & communicatiegebied. Neem contact op voor de mogelijkheden!

Ik help graag, neem contact op