Achter de schermen

“Goedemorgen, met Kelly van Yumy!” [spreek eens hardop uit –of bel even- klinkt heel fijn!]

Ik ben Kelly, de vrouw achter Yumy: een enthousiaste en snelle denker, schrijver en spreker. Van strategie tot tekst; ik ben een allround communicatieprofessional. Ik help graag mensen en bedrijven die iets te zeggen hebben, maar niet helemaal weten waarom, waar, wat, aan wie en hoe. Het is mijn overtuiging dat er tal van organisaties zijn met talent en toegevoegde waarde, die alleen niet de mogelijkheden of middelen hebben hun boodschap over te brengen.

En toen was er Yumy…

Yumy starts with (wh)Y

Bij onze klanten gaan we op zoek naar het ‘waarom’ achter hun verhaal. Hoe anders kom je tot het uitdenken en creëren van authentieke content. Bij Yumy is dat ook precies waar we begonnen zijn. Waarom Yumy? Wij weten wat er speelt in de wereld van marketing & communicatie, maar plakken niet alle trends en tools klakkeloos op elke klant. We kijken naar jou, jouw verhaal en hoe die het best verteld kan worden. Elke organisatie heeft haar eigen verhaal: we vertellen dat verhaal graag met authentieke content. Zowel on- als offline helpen we graag mee te denken over het waarom, wie en wat. Van inspirerende blogs tot activerende Instagram captions: van kleine lettertjes tot pakkende hashtags.

Van authenticiteit naar ambassadeurs

Er was eens… een wereld waarin je de producten en diensten van je bedrijf kon verkopen door reclame te maken. Simpelweg zeggen (of bluffen) waarom het zo’n onmisbaar iets is wat je verkoopt. Consumenten, mak als lammetjes, volgden dan vanzelf: wat in de krant staat of op een abri is immers de waarheid.

Fast forward naar 2019: helaas, zelf je product of dienst te gek vinden en aanprijzen is niet langer genoeg om het ook daadwerkelijk bij de klant te krijgen, als organisatie ben je niet zomaar meer zichtbaar en de concurrentie vliegt je om de oren. Consumenten (en in geval van B2B, bedrijven) zijn slimmer geworden en worden dagelijks overvoerd met informatie. Hoe je wel bij je klant komt? Dat kost ons een kop koffie om uit te leggen, maar het komt hier op neer:

Anno nu wil men geboeid worden door de boodschap die je brengt. Hoe? Door authentieke (wie of wat ben je nu écht) content (kennisdeling: bied meerwaarde!) met smaak (altijd met een bite). Als men dit soort boodschappen voorbij ziet komen, ja, dan blijven ze geboeid: raken ze steeds meer verbonden aan jouw merk en worden het uiteindelijk ambassadeurs. En wat doen ambassadeurs? Die maken reclame (on- en/of offline), maar da’s geen gewone reclame, nee, dat is de meeste pure vorm van authentieke marketing. Heeft jouw bedrijf al ambassadeurs?

Er gaat niets boven Groningen

Yumy is gevestigd in Groningen: het kloppende hart van het Noorden! Groningen ontwikkelt zich als stad meer en meer als innovatieve speler op veel gebieden: Yumy wil hier haar steentje aan bij dragen door ook in de Noordelijke regionen het creëren van authentieke content met smaak tot prioriteit te maken bij organisaties. Waarom? Zodat deze organisaties nog meer gezien worden.

Meer weten? Ik ga graag met je in gesprek.

Yumy starts with (wh)Y

Bij onze klanten gaan we op zoek naar het ‘waarom’ achter hun verhaal. Hoe anders kom je tot het uitdenken en creëren van authentieke content. Bij Yumy is dat ook precies waar we begonnen zijn. Waarom Yumy? Wij weten wat er speelt in de wereld van marketing & communicatie, maar plakken niet alle trends en tools klakkeloos op elke klant. We kijken naar jou, jouw verhaal en hoe die het best vertelt kan worden. Elke organisatie heeft haar eigen verhaal: we vertellen dat verhaal graag met authentieke content. Zowel on- als offline helpen we graag mee te denken over het waarom, wie en wat. Van inspirerende blogs tot activerende Instagram captions: van kleine lettertjes tot pakkende hashtags.

Van authenticiteit naar ambassadeurs

Er was eens… een wereld waarin je de producten en diensten van je bedrijf kon verkopen door reclame te maken. Simpelweg zeggen (of bluffen) waarom het zo’n onmisbaar iets is wat je verkoopt. Consumenten, mak als lammetjes, volgden dan vanzelf: wat in de krant staat of op een abri is immers de waarheid.

Fast forward naar 2019: helaas, zelf je product of dienst te gek vinden en aanprijzen is niet langer genoeg om het ook daadwerkelijk bij de klant te krijgen, als organisatie ben je niet zomaar meer zichtbaar en de concurrentie vliegt je om de oren. Consumenten (en in geval van B2B, bedrijven) zijn slimmer geworden en worden dagelijks overvoerd met informatie. Hoe je wel bij je klant komt? Dat kost ons een kop koffie om uit te leggen, maar het komt hier op neer:

Anno nu wil men geboeid worden door de boodschap die je brengt. Hoe? Door authentieke (wie of wat ben je nu écht) content (kennisdeling: bied meerwaarde!) met smaak (altijd met een bite). Als men dit soort boodschappen voorbij ziet komen, ja, dan blijven ze geboeid: raken ze steeds meer verbonden aan jouw merk en worden het uiteindelijk ambassadeurs. En wat doen ambassadeurs? Die maken reclame (on- en/of offline), maar da’s geen gewone reclame, nee, dat is de meeste pure vorm van authentieke marketing.

Heeft jouw bedrijf al ambassadeurs?

Er gaat niets boven Groningen

Yumy is gevestigd in Groningen: het kloppende hart van het Noorden! Groningen ontwikkelt zich als stad meer en meer als innovatieve speler op veel gebieden: Yumy wil hier haar steentje aan bij dragen door ook in de Noordelijke regionen het creëren van authentieke content met smaak tot prioriteit te maken bij organisaties. Waarom? Zodat deze organisaties nog meer gezien worden.

Achter de schermen

“Goedemorgen, met Kelly van Yumy!” (spreek eens hardop uit –of bel even- klinkt heel fijn!)

Ik ben Kelly, de vrouw achter Yumy: een enthousiaste en snelle denker, schrijver en spreker. Van strategie tot tekst; ik ben een allround communicatieprofessional. Ik help graag mensen en bedrijven die iets te zeggen hebben, maar niet helemaal weten waarom, waar, wat, aan wie en hoe. Het is mijn overtuiging dat er tal van organisaties zijn met talent en toegevoegde waarde die moeite hebben hun boodschap over te brengen.

En toen was er Yumy…